מבזקיםמשפטי/פלילי

מאסר עולם על תושב יריחו שהורשע ברצח התיירת מפולין

ביהמ"ש המחוזי בנצרת הרשיע אתמול את הנאשם כותייבה עטואן תושב יריחו וגזר עליו מאסר עולם בגין רצח התיירת מפולין אשר יצאה לטייל באזור הר הקפיצה בנצרת בחודש מאי 2015. בנוסף למאסר העולם השית ביהמ"ש על הנאשם מאסר של 18 חודשים בגין עבירת הניסיון לבצוע עבירת המין, ושמונה חודשים מאסר בגין עבירת השהייה הבלתי חוקית ופיצוי כספי למשפחת המנוחה בסך של  250 אלף ₪.

מעובדות כתב האישום עולה שביום 15.4.15 בשעות הערב, הגיעו לנצרת קבוצת צליינים מפולין, וביניהם דאריה מגדלנה רוז'מיארק ז"ל. ב-16.4.15 יצאה המנוחה לטיול רגלי בסמוך למלון בו שהתה, במהלכו נפגשה באקראי בנאשם, באתר בו עבד. הנאשם אשר ראה את המנוחה, החליט לבצע בה זממו וניסה לנשקה בניגוד לרצונה. המנוחה סירבה וניסתה לברוח מן האתר. הנאשם, אשר חשש פן המנוחה תדווח על מעשיו כלפיה, ופן יתגלה שהוא שוהה בישראל בניגוד לחוק, החליט לרצוח  את המנוחה.

הנאשם התנפל על המנוחה וחנק אותה למוות באמצעות צעיף שהיה כרוך על צווארה, מה שהוביל לאובדן הכרה ולמותה של המנוחה. בהמשך, גרר הנאשם את המנוחה מספר מטרים לתוך חורשה, שם השכיב אותה על גבה, בין העצים, וכיסה את פלג גופה התחתון בארגז מתכת אדום שהיה מושלך בקרבת מקום, על מנת להסתיר את גופתה מן העוברים ושבים באתר

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונת ארכיון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח