מבזקיםפוליטי / מדיני

שר האוצר מינה את דלית זילבר למנהלת מינהל התכנון הבאה

שר האוצר, משה כחלון קיבל היום (ראשון) את המלצת ועדת האיתור, שהתקבלה פה אחד והכריז על מינויה של דלית זילבר למנהלת מינהל התכנון הבאה.

ועדת האיתור לתפקיד מנהל מינהל התכנון, בראשות יו"ר מטה הדיור במשרד האוצר, אביגדור יצחקי, המליצה היום (ראשון) פה אחד על מינויה של גב' דלית זילבר (50) לתפקיד מנהלת מינהל התכנון הבאה. שר האוצר משה כחלון קיבל את המלצת הועדה והכריז היום על מינויה של זילבר. זילבר תחליף את גב' שירה ברנד שמשמשת כממלאת מקום מנהלת מינהל התכנון כשמונה חודשים. זילבר תיכנס לתפקידה כבר בחודשים הקרובים.

גב' דלית זילבר, בוגרת תואר ראשון במדע המדינה ובלימודים כלליים מאוניברסיטת חיפה, ובעלת תואר מוסמך בתכנון ערים ואזורים מהטכניון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זילבר משמשת בחמש השנים האחרונות כיו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה של מחוז ירושלים, במהלך השנה החולפת שימשה גם כממלאת מקום יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב. זילבר כיהנה לאורך השנים בשלל תפקידים בנושא התכנון והבנייה, ביניהם ראש צוות צפון בלשכת התכנון במחוז מרכז ומתכננת מחוז ירושלים במשרד הפנים. החל משנת 2016 זילבר משמשת כדירקטורית בחברת נתיבי ישראל כנציגת האוצר.

תמונת ארכיון
Back to top button