מבזקיםמשפטי/פלילי

36 חודשי מאסר בפועל לאבי ניסני בפרשת 1131

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר על אבי ניסני (המכונה אייבי) 36 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ו- 8000 ₪ פיצוי במסגרת פרשה 1131. ניסני הורשע בניסיון להרוס נכס בחומר נפיץ, עבירות בנשק (החזקה), חבלה במזיד לרכב, פריצה לרכב בכוונה לבצע גנבה או פשע, גנבה מרכב ובעבירות בנשק.

על פי כתב האישום המתוקן, בלילה שבין ה- 29.12.14 ל- 30.12.14 בשעה 1:00 בערך, השליך הנאשם רימון רסס צה"לי גנוב שהחזיק ברשותו, לעבר חצר דירת גן בבניין מגורים בראשון לציון, כשבאותה עת לנו במקום דרי הבית, מתוך ניסיון להרוס נכס באמצעות חומר נפיץ. כתוצאה מהשלכת הרימון נוצר בור בחצר הבית, כאשר בעת השלכת הרימון, נפל הנאשם, נחבל ברגלו והוא נזקק לטיפול רפואי בבית החולים וולפסון, שם גובסה רגלו. במעשיו לעיל, החזיק הנאשם נשק בלא רשות על פי דין וניסה להרוס נכס באמצעות חומר נפיץ.

על פי האישום השני, ב- 5.12.14 בסמוך לשעה 04:50, נודע לנאשם, כי באותה עת ישן רב סרן בצה"ל בתוך רכב החונה ברחוב בבת ים, וכי כלי נשק צה"לי- רובה M16, שברשותו מונח במושב האחורי של הרכב, ביחד עם חלקי הנשק. הנאשם הגיע רכוב על אופנוע אל הרכב. אז, שבר הנאשם את חלון הרכב הימני האחורי באמצעות אבן, נטל ונשא את הנשק וחלקי הנשק, ללא הסכמת הבעלים. מיד לאחר מכן, נמלט הנאשם מהמקום, כשהוא רכוב על האופנוע, ומחזיק את הנשק וחלקי הנשק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונת ארכיון

Back to top button