מבזקים
שני צעירים חשודים בדקירתו של צעיר בן 16 מהקריות
לפנות בוקר (שבת) נדקר צעיר בן 16 במהלך קטטה בצומת צבר. צוות מגן דוד אדום טיפל בו ופינה אותו לבית החולים רמב"ם כשהוא מוגדר במצב בינוני.
פעילות מהירה של המשטרה הביאה למעצרם של שני צעירים בני 18 ו-19 תושבי קריית ביאליק. החשודים נעצרו והועברו להמשך חקירה.

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.



תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה