מבזקיםצרכנות

עד כמה כדאי לערב את הילדים בעיצוב חדרם ?

אולי בגדים אתם קונים לילדים שלכם חדשות לבקרים, אך את חדר הילדים שלהם אתם משדרגים ומעצבים מחדש רק אחת לכמה שנים. המשמעות? עליכם להשקיע לא מעט זמן, תשומת לב וגם כסף בעיצובו מחדש של החדר בו גדלים היקרים לכם מכל. המטרה שלכם היא ברורה והיא להפוך את הילדות שלהם לנוחה יותר, יפה יותר ומאושרת יותר. אכן, תוכלו לעשות זאת עם שדרוג חדרם תוך שאתם מתאימים להם רהיטים ההולמים את קצב גדילתם. השאלה הגדולה היא האם במעמד של עיצוב חדר הילדים עליכם לשתף אותם בתהליך. התשובה? חיובית, אך במידה.

טעמם האישי או השפעה של מגמות חולפות?

הילדים שלכם רוצים להשמיע את דעתם ולקחת חלק בעיצוב החדר החדש שלהם. כן, ככל שהילדים גדלים הם הופכים דעתנים ורוצים להחליט בעצמם האם לשלב בחדרם ארונות הזזה או ארונות עם דלתות נפתחות. מה חשוב לזכור? המון פעמים ילדים משמיעים את קולם אך בפועל הם מושפעים מטרנדים, מעיצוב שהם ראו אצל חברה מהגן או מהכיתה או מפרסומת שהם ראו בטלוויזיה. המשמעות היא שלא תמיד מדובר על הטעם האישי ורצונם האמיתי, אלא על השפעה מסוימת שכנראה תחלוף ולבסוף הם ישארו עם חדר שהם לא בהכרח אוהבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הילדים שלכם רוצים להשמיע את דעתם בעיצוב החדר
הילדים שלכם רוצים להשמיע את דעתם בעיצוב החדר

הובילו את מלאכת עיצוב חדרם אך התחשבו בבקשותיהם:

הדרך הטובה ביותר לעבור פרוייקט של עיצוב חדר הילדים מחדש הוא לתת להם להביע את דעתם ואף להתחשב בה, תוך שאתם מובילים את כל התהליך. במרבית המקרים הילדים פחות יביעו עניין בגודל המיטה או האם הארון שלהם ישולב בחדרם או בחדר ארונות שאתם משדרגים ובו יהיו ארונות הזזה. מה שחשוב באמת לילדים בסופו של דבר הוא נראות החדר, וכאן דווקא כן כדאי להישאר קשובים אליהם. זיכרו כי מדובר על חדר ילדים – החדר בו הם גדלים, והמטרה שלכם היא להעניק להם חדר חמים ועוטף שיעניק להם ביטחון ויפרה אותם. לכן, אם הילדים מתעקשים על מיטה בצבע מסוים, על שידה שעליה אלמנטים עיצוביים או על מראה המתאימה לחדר בנות – לכו איתם.

נשארים תמיד קשובים ליועצי המכירות:

כשאתם מגיעים אל חנויות רהיטים מובילות ובעלות שם כמו "בן איתי", אתם לא באמת לבד. בעוד אתם מובילים את ילדכם בכל התהליך של עיצוב החדר מחדש, יש גם מי שמוביל אתכם והוא הצוות המקצועי הזמין לכם לכל שאלה. המון פעמים הורים מגיעים לחנות הרהיטים עם הידיעה כי הם רוצים לשדרג את חדר הילדים, אך בפועל הם לא יודעים איך. אינכם צריכים להטריד את עצמכם בשאלות, אלא להסתייע בניסיון הרב של הצוות שימליץ לכם על סידור החדר מחדש, שילוב של ארונות לרבות ארון הזזה או ארונות פתיחה, עד כמה חשוב לשלב פינות עבודה בחדרי הילדים ואילו צבעים מסתמנים כצבעים החמים כעת בענף ריהוט חדרי הילדים.

Back to top button