בריאותחדשות הארץמבזקים

איתן דנגוט ראש מנהלת תוכנית הצפון, בביקור במרכז הרפואי

האלוף במיל' איתן דנגוט, ראש מנהלת 'תוכנית הצפון' הגיע לביקור עבודה במרכז הרפואי פדה- פוריה והבטיח לפעול לקידום הפרויקט הענק של הקמת מרכז שיקום לצפון בדגש על קיצור לוחות הזמנים לביצוע.

איתן דנגוט (אלוף במיל') ראש מנהלת 'תוכנית הצפון' במשרד לפיתוח הגליל והנגב, פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות וד"ר מיכל כהן דר, רופאה מחוזית של מחוז צפון במשרד הבריאות הגיעו ביום (חמישי) האחרון לביקור ופגישת עבודה עם מנהל המרכז הרפואי פדה- פוריה, ד"ר ארז און.

ד"ר און, פתח והציג את תנופת הפיתוח שעובר המרכז הרפואי, "לפני כשלוש שנים התחלנו תהליך של פיתוח והרחבה של המערך הקרדיו ווסקולארי. לצד פתיחת יחידת ניתוחי לב וכלי דם היחידה בצפון, הרחבנו את הצוות המקצועי וקלטנו מומחים מהמובילים בארץ בתחומם. במקביל, הוספנו שורה של ניתוחים ופעולות מורכבות שמבוצעות רק במרכזים הרפואיים המובילים בארץ . אנחנו היום המרכז הקרדיו ווסקולארי הטוב ביותר בצפון, אין ניתוח שאנחנו לא מבצעים" .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהתייחס לפרויקט הענק של הקמת מרכז שיקום לצפון, הכלול בתוכנית הממשלה (תוכנית הצפון) , ציין ד"ר און כי כעת עובדים על הפרוגרמה למרכז החדש אשר בשלב ראשון יכלול 90 מיטות. "אפשר להעריך שהעבודות בשטח יחלו עד סוף 2018 , ואני לא רואה סיבה לא לסיים את הבנייה תוך שנתיים. בנוסף, אנחנו עדיין ממתינים לתקנים כדי להתחיל להכשיר כח אדם מקצועי הנדרש לפרויקט זה".

פרופ' גרוטו השיב, כי יפעל לזימון דיון עם נציגי האוצר על בסיס מה שהוחלט וטרם מומש ובכלל זה לוחות הזמנים לפרויקט מרכז השיקום.

איתן דנגוט סיכם ואמר, "מרכז השיקום הוא פרויקט דגל! צריך למנף ולזרז את העלייה על הקרקע ככל שניתן. אני מייחס לפרויקט זה חשיבות מאד גבוהה, נפעל לרתום את כל המעורבים כדי לקדם את מרכז השיקום לרווחת כל תושבי הצפון, תוך שימת דגש מיוחד על קיצור לוחות הזמנים" .

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה- פוריה

Back to top button