חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

לפיד ללוחמים: "גאה בכם על פעילותכם למען הגנת מדינת ישראל ותושביה"

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, הגיע היום (שני) יחד עם  מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ח"כ מיקי לוי (יש עתיד), הגיעו היום לסיור בשער שכם בירושלים.

לפיד ולוי הגיעו לחבק את הלוחמות והלוחמים של משמר הגבול בשטח ולהודות להם על הפעילות המבצעית שהם עושים למען בטחון מדינת ישראל ואזרחיה. מפקד הצוות ערך ללפיד ולוי סיור במתחם שער שכם וסיפר להם על ההערכות והפעילות של הכוחות בשטח והמאמצים הגדולים שהם עושים בימים אלו של צום הרמדאן לספק תחושת בטחון בעיר. לפיד חיבק את הלוחמות והלוחמים ואמר להם כי הוא גאה בהם על הפעילות שלהם בהגנה על מדינת ישראל ותושביה.

בהמשך התייחס לפיד לרעיון שמוביל ראש הממשלה להפיכת מתחם שער שכם לאזור סטרילי ואמר: : "אני קורא מפה, משער שכם, לראש הממשלה לסגת מהרעיון המשונה של להפוך את האזור הזה לאזור סטרילי . זה גם בלתי אפשרי ברמה המבצעית, יש שבעה שערים לעיר העתיקה וזה 35,000 איש שגרים בקילומטר אחד רבוע . רק אחרי התפילה בהר הבית יורדים הנה 180,000 איש כל פעם . אין שום דרך להפוך את זה לאזור סטרילי. גם ברמה הערכית, העיר העתיקה,  בירת הנצח של ישראל לא תהפוך לא לבסיס צבאי ולא למחסום בטול כרם . זו בירתנו, אנחנו גאים בה ואנשים יוכלו להסתובב פה חופשי וללא מורא. הצבא, מג"ב והמשטרה ימשיכו לעשות את עבודתם כמו שהם יודעים לעשות, על הדרך הטובה ביותר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button