מבזקיםסרטוניםצרכנות

כך תשמרו על הבית והעסק שלכם מפני "אורחים לא רצויים"

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הגיעו למסקנה כי המציאות מחייבת אותנו בהתקנת אמצעי מיגון בבית ובעסק וכי לא מדובר במותרות לעשירים בלבד.

מוקד מבצעי צוות 3

במדינת ישראל אנו חווים כמעט בכל יום אירועים לא נעימים של תאונות דרכים, התעללויות בחסרי ישע, פריצות, אירועי שוד, פיגועים ומקרים נוספים. אנשים נוטים לחשוב כי מדובר בעליית המקרים המזעזעים אך לא כך הדבר. מקרים מעין אלה היו תמיד לצערנו אך לא שמענו עליהם בתקשורת בשל חוסר מודעות.

תיעוד, מעקב ובקרה

כיום, דיווח על אירוע כזה או אחר מלווה לרוב בתיעוד המקרה עצמו, מה שמגביר את המודעות בקרב האזרחים לחשוף מקרים כאלה ומגביר את האמון של ערוץ התקשורת שמפרסם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מצלמות האבטחה אשר מתעדות את האירועים להם אנו נחשפים מידי יום נוכל למצוא כמעט בכל מקום. בבתים פרטיים אשר מתעדות את המטפלת של ההורים המבוגרים, בגני הילדים אשר מתעדות את הגננות שאמורות לשמור על ילדינו. וגם בכלי רכב פרטיים, מוניות, אוטובוסים, משאיות ואפילו אופנועים נמצא מצלמה אשר מתעדת את המתרחש בזמן הנסיעה. בכל מקום אנו מוקפים מצלמות. יש שיאמרו כי איבדנו את הפרטיות אך מנגד יהיו את אלה שלא יהיו מוכנים לוותר על ה"עיניים שלהם בשטח".

צפו בפורץ שתועד במצלמת אבטחה

מצלמת אבטחה להרתעה

מצלמות אבטחה נועדו גם לשם הרתעה. בשעה שמגיע אדם ומנסה לחדור אל ביתכם הפרטי או בית העסק שלכם, נוכחותם של מצלמות אבטחה במקום עשויות להרתיע ולגרום לאדם המנסה לחדור אליכם לחשוב פעמיים ואף לוותר מלבצע את שתכנן.

מרבית בעלי העסקים שפונים לחברות הביטוח על מנת לבטח את העסק שלהם, יידרשו על ידי חברת הביטוח למגן את העסק שלהם על מנת למנוע ולמזער את הסיכון לפריצה במקום כמה שיותר.
המיגון האולטימטיבי היום לבית או לעסק שלכם טמון בחברות האבטחה. מיגון אבטחה מקסימלי דורש התקנת מערכת אזעקה הכוללת גלאים פנימיים וחיצוניים, מצלמות אבטחה וחיבור של המערכות למוקד מבצעי בחברת האבטחה. לבעלי עסקים מומלץ גם להתקין בעסק מחולל עשן.

חברות האבטחה ומערכות למיגון –

מצלמות אבטחה לבית , מצלמות אבטחה לעסק

פרויקט התקנת מצלמות אבטחה ברחובות

בישראל קיימות בשוק לא מעט חברות אבטחה ומערכות מיגון. אך האם כל חברת אבטחה מסוגלת לשמור ולמגן בצורה המיטבית על היקר לנו ? כנראה שלא.

ראשית, ההמלצה היא לבחון מספר חברות האבטחה על פי הפרמטרים הבאים:

1. יש לבדוק כי חברת האבטחה נמצאת מספר שנים בשוק ובעלת ניסיון. פנייה לחברת אבטחה צעירה בעלת חוסר ניסיון עלולה לגרום לנו בהמשך למפח נפש בשל חוסר מקצועיות וחוסר מתן מענה יעיל בזמן אמת.

2. יש לוודא כי חברת האבטחה מעניקה שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הרי אם חלילה יפרצו לנו את הבית / העסק באמצע הלילה נרצה לדעת כי נוכל לקבל מענה אנושי.

3. רצוי שחברת האבטחה תספק רכיבים / מוצרים איכותיים של חברות המוכרות בתחום. לדוגמא אם נרצה מערכת אזעקה מומלץ שזו תהיה מערכת אזעקה של חברת מוכרת כמו פימא או ויסוניק ולא של חברה סינית לא מוכרת שלא מתקין או איש מקצוע יידע לתפעל בעתיד.

4. מומלץ שחברת האבטחה תיתן מענה בפריסה ארצית (נחוץ בעיקר לבעלי עסקים עם מספר סניפים פזורים ברחבי הארץ) כדי שנוכל להתמודד מול חברה אחת שתרכז הכל ולא מספר חברות שונות שבין כל אחת התנהלות שונה.

5. יש לבדוק עם חברת האבטחה טרם החיבור לשירות כי החברה יודעת להעניק לנו את השירותים הנדרשים. התקנת מערכת אזעקה, התקנת מצלמות אבטחה, חיבור למוקד שייתן מענה בשעת חירום. ישנם מוקדים שניתן לחבר אליהם את מצלמות האבטחה כך שבשעת חירום ניתנת להם האפשרות להיכנס לממשק הניהול של המצלמה ולצפות במתרחש.

6. חשוב מאוד לבדוק שחברת האבטחה מאושרת על ידי משטרת ישראל לפי פריט 9.4 לחוק לרישוי עסקים וכן בעלת אישור של מכון התקנים הישראלי.

קיבלתם החלטה למגן את הבית או העסק שלכם ?

אלה הפעולות המומלצות שעליכם לבצע :

1. יש ליצור קשר עם חברת האבטחה שבחרתם על פי הפרמטרים לעיל ולבקש לשוחח עם יועץ המיגון של החברה. לאחר הסבר כללי בטלפון ותיאור בפני יועץ המיגון של מקום ההתקנה יש לתאם פגישה פיסית בשטח כדי שיועץ המיגון יבחן באופן מקצועי את הרכיבים והציד הנחוץ להתקנה.

2. מומלץ לבקש מיועץ המיגון להתאים לכם מוצרים של חברה מוכרת ורכיבים איכותיים.

3. בבחירת מערכת אזעקה יש לבחון את השטח בקפידה ולהתאים את מספר הגלאים המינימליים שיותקנו בפנים ומחוץ למקום וייתנו מענה מקיף וכולל המחסה את כל השטח. יש לבחון שילוב של מספר סוגי גלאים: גלאי נפח, גלאי וילון, גלאי מגנט וכו'… לקבלת הגנה מקסימלית.

4. יש לבחור במערכת הקלטה מוכרת ומקצועית הכוללת מצלמות אבטחה שיתאימו למערכת האזעקה וידעו לפעול יחד.

5. גם בנוגע למצלמות האבטחה יש לפעול באותה דרך ולבקש מיועץ המיגון מינימום מצלמות שיכסו את שטח המקום באופן מלא. גם במקרה של התקנת מצלמות מומלץ לשלב בין סוגי המצלמות לשם הגנה מושלמת. למשל, מצלמות גלויות ונסתרות, מצלמות חיצוניות המסוגלות לצלם בלילה ועמידות בפני גשם ומצלמות ממונעות המסוגלות לנוע מרחוק בעזרת סטיק ימינה-שמאלה, למעלה-למטה.

6. את שתי המערכות, (מערכת אזעקה + מערכת הקלטה ומצלמות אבטחה) יש לחבר למוקד מבצעי בעזרת חיבור קווי ואלחוטי. כך שבשעת חירום תתקבל במוקד התרעה.

מערכות המיגון הכרחיות ונחוצות. התקנה נכונה ועל ידי חברה מקצועית תעניק לך חוויה נעימה ורגועה ותספק לך ביטחון לפרק זמן ארוך.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח