חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

הסלון האווירי 'בלה בורז'ה' יפתח מחר בצרפת

אגף היצוא הביטחוני (סיב"ט) במשרד הביטחון השלים את היערכותו לחנוכת המתחם הלאומי בסלון האווירי בלה בורז'ה שליד פריז, התערוכה האווירית הגדולה והחשובה בעולם, שתיפתח מחר (שני). 10 תעשיות ביטחוניות ישראליות מובילות ישתתפו בתערוכה. במתחם הישראלי, שיתפרס על-פני למעלה מ-2,500 מ"ר, ייקחו חלק 4 תעשיות: רפאל, אלביט מערכות, התעשייה האווירית ואירונאוטיקס. 6 תעשיות נוספות ישתתפו בתצוגה עצמאית באולמות התערוכה: בירד, מנועי בית שמש, עשות אשקלון, קונטרופ ו-TAT.

ראש סיב"ט, תא"ל (מיל') מישל בן ברוך: "אירופה היא יעד חשוב של היצוא הביטחוני הישראלי, ואנחנו עובדים מאוד קשה בימים אלה, יחד עם התעשיות הביטחוניות, על מנת להגדיל עוד יותר את היצוא הביטחוני מישראל לאירופה ולחזק את המגמה של השנתיים האחרונות. מדינות אירופה מתמודדת כיום עם אתגרים ביטחוניים מורכבים מאוד: מתקפות טרור רצחניות, הגנה על גבולות, הגירה בלתי חוקית וערעור הביטחון האישי. אל מול כל האיומים האלו יש לתעשיות הישראליות יש הרבה מה להציע".

לה בורז'ה במספרים (נתוני התערוכה האחרונה מ-2015): 324 אלף מ"ר של שטח תצוגה, 2,302 חברות מציגות מ-42 מדינות, 296 משלחות רשמיות  מתחום ה Defense, תעופה אזרחית ומשרדי ממשלה, 27 ביתנים לאומיים,  כ- 150 אלף מבקרים מקצועיים  וכ- 200  אלף מבקרים בימים הפתוחים לקהל הרחב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום אילוסטרציה

Back to top button