בריאותחדשות הארץכלכלהמבזקים

במד"א תורמים: המתנדבים והעובדים אספו כ-900 חבילות מזון

מתנדבי ועובדי מד"א בבאקה אל-גרבייה אספו מעל 900 חבילות מזון למשפחות מועטות יכולת וזאת במסגרת מבצע איסוף מזון ייחודי לחודש הרמדאן. זו השנה השנייה בה התגייסו מתנדבי מד"א מתחנת באקה אל-גרבייה בראשות פריד אבו-זקיקה אחראי המתנדבים של מד"א גזרת חדרה במרחב שרון למבצע איסוף ואריזת חבילות מזון בשיתוף פעולה עם הסופרים ובעלי החנויות בבאקה אל גרביה בכדי לאפשר למשפחות מעוטות יכולת לקיים את ארוחת שבירת צום הרמדאן.

"התחלנו את המבצע כפעולה מקומית, אבל כשראיתי את ההיענות העצומה גייסתי את המתנדבים והעובדים הרבים של מד"א לטובת המטרה והם התגייסו במהירות" מספר אבו זקיקה על הפעילות המיוחדת "במהלך המבצע עמדו עשרות מתנדבי מד"א ב-7 סופרים שונים בעיר ואספו מוצרי מזון מהם נארזו למעלה מ- 900 חבילות מזון שחולקות למשפחות מעוטות יכולות שאותרו על ידי רשויות הרווחה בבאקה, עמותות מיוחדת הפועלות במקום ומסגדים שאנשיהם יוכלו להוביל למי שנזקק."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מברך על הפעילות החשובה הזו, גאה במתנדבי מד"א ומודה לציבור הרחב על ההירתמות העצומה ועל רוחב הלב שהפגינו. אנו במד"א עושים את מירב המאמצים על מנת לספק מוצרים לארוחת חג מכובדת למשפחות מועטות יכולת במועדים שונים בשנה. מד"א הוא ארגון שפעילותו להצלת חיים שזורה בחיי תושבי ישראל בני כל הדתות. חשוב לנו לעשות את מירב המאמצים על מנת להגיע ולסייע, מדובר במשימות הומניטריות מהמעלה הראשונה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

Back to top button