פאודה עונה 3 – כל הפרקים לצפייה ישירה

פאודה 3 | ימי חמישי ב-22:00 | ב-yes Action, yes VOD וב-STING TV

צוות המסתערבים של "פאודה" ובראשם דורון (ליאור רז), חוזר בעונה מסעירה ומותחת מתמיד. משימתם העיקרית של המסתערבים הפעם היא לפגוע בתשתית החמאס בגדה המופעלת מעזה, ולהגיע לראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה. כדי לבצע את המשימה, דורון "מושתל" בכפר באזור חברון, וחי שם בזהות של פלסטיני לכל דבר. הוא עובד שם למחייתו כמאמן אגרוף ומוצא עצמו נקשר לצעיר פלסטיני (עלא דקה), שנכון לו עתיד גדול כמתאגרף בזירה הבינלאומית.

החיבור ביניהם מעניק לדורון גישה נוחה לאביו של המתאגרף הצעיר, בכיר בחמאס, שהשתחרר מהכלא לאחר 20 שנים. ההתפתחויות במהלך העונה מובילות את דורון ואת צוות המסתערבים לפעילות ולאזורים קשים במיוחד, שעד כה נמנעו מלפעול בהם, לנוכח הסכנה הגדולה לחייהם. לסדרה מצטרפת העונה מרינה מקסימיליאן, בתפקיד ראש דסק עזה בשב"כ.

בהשתתפות ליאור רז, רונה-לי שמעון, עידן עמדי, איציק כהן, יעקב זאדה-דניאל, בועז קונפורטי, עלא דקה, חליפה נאטור, ג'ורג' אסקנדר, דורון בן-דוד, מרינה מקסימיליאן, מירב שירום, ריף נאמן ,מורן רוזנבלט, יוסף אבו ורדה, איתי מילדוורט ועוד.

יוצרים: אבי יששכרוף וליאור רז. | במאי: רותם שמיר. | תסריטאי ראשי: נח סטולמן.

צילום: נטי לוי, באדיבות yes
צילום: אליה ספינופולוס, באדיבות yes

פאודה עונה 3 פרק 1

דורון נמצא במשימת ״הסתערבות עמוקה״, בכיסוי של מאמן אגרוף ערבי-ישראלי, בכפר דהרייה שבנפת חברון, ויחד עם שאר הצוות הם מנסים לעצור מבוקש בשם פאוזי חמדאן. במהלך השהות שלו בכפר דורון מתיידד עם בשאר, בן דודו של פאוזי, צעיר תמים וחינני שחולם להיות מתאגרף מקצועי. כשהשב״כ לומד שפאוזי מתכנן פיגועים נוספים בעזרת תא של ״נוחבות״ (לוחמי קומנדו מעזה), דורון והצוות מגבירים את מאמציהם להגיע אליו.

פאודה עונה 3 פרק 2

דורון נחוש לעצור את פאוזי בכל מחיר. הילה בשן, ראש דסק עזה בשב"כ, דוחקת בו להשתמש בבשאר כדי להגיע אליו. דורון חושש לסכן את המתאגרף הצעיר, אך מבין שזו האופציה הטובה ביותר.

פאודה עונה 3 פרק 3

לאחר האירועים הדרמטיים בסוף הפרק הקודם, דורון המודאג חוזר לדאהרייה כדי לחפש את בשאר, תוך סיכון לשרוף את עממו, עכשיו כשזהותו ידועה בכפר.

פאודה עונה 3 פרק 4

בשאר חודר להתנחלות ישראלית ומשקיף על בית משפחה, כאשר אביו מפתיע אותו מאחור ומנסה לגרום לו להתחרט ולצאת מההתנחלות מבלי לבצע פיגוע.

הצבא דולק אחר בשאר ואביו, הם מתכננים יחד תוכנית שעשויה לחלצם מהמצב הקשה אך גם תגרור מחיר כבד. בינתיים אביחי מתמודד עם השלכות טעותו הקשה. תכניתם של בשאר ואביו משתבשת והמציאות מובילה אותם לפעולה קיצונית אף יותר.

פאודה עונה 3 פרק 5

דורון ושגיא מנסים להירגע אחרי שדודו של בשאר כמעט פוצץ את עצמו על דורון, אבל אז מגיעה ידיעה על חשד לחטיפה לא רחוק מהכפר של בשאר, והצוות נכנס לכוננות עליונה.

פאודה עונה 3 פרק 6

דורון ושגיא נכנסים למנהרה שמובילה לעזה בעקבות שני החטופים כשסטיב נשאר לחפות מאחור. אך כשהקשר איתם אובד, סטיב מחליט להיכנס אחריהם, למקרה שיתקלו במארב של החמאס.

פאודה עונה 3 פרק 7

דורון, אלי, שגיא ואביחי, שהוחזר מהדחה לטובת המבצע, מתמקמים בעזה. הסכנות אורבות להם בכל פינה, ואלי מתחיל להראות סימני פוסט טראומה בעקבות אירוע טרגי שחווה. בינתיים, אלעד ויערה מתמודדים עם המציאות האכזרית אליה נקלעו.

פאודה עונה 3 פרק 8

אבו מוחמד מגיע ליערה לאחר ניסיון הבריחה של אלעד. מה יעלה בגורלה של החטופה, והאם הוא יספר לה מה קרה לאלעד?

פאודה עונה 3 פרק 9

לוחמי חמאס מגיעים לביתו של אבו איאד, המשת"פ של צוות המסתערבים בחיפוש אחר הצוות, ומאלצים את אשתו לגלות להם היכן הם מסתתרים.

פאודה עונה 3 פרק 10

צוות המסתערבים מנסה לחלץ מהאני אל ג'עברי (אבו מוחמד) מידע על מיקומה של יערה החטופה בזמן שהם ממתינים למסוק שיחלץ אותם מעזה, אבל שיחה לא צפויה שמגיעה לטלפון של האני, משנה את תמונת המצב.

פאודה עונה 3 פרק 11

הצוות של דורון, אלי, שגיא, סטיב ונורית מחלץ את יערה דרך המטעים לכיוון הגבול בין עזה לישראל, כאשר רעש נשמע בין העצים וקבוצת חמושים מתקרבת אליהם.

פאודה עונה 3 פרק 12 ואחרון

בשאר מצא את דרכו לתוך ישראל, והוא מנסה להשלים את גיוסו של הפיזיותרפיסט של קפטן איוב למשימת הנקמה האולטימטיבית.

Back to top button