פרסום כתבה – כתבת תוכן ממומנת לקידום אורגני בגוגל

פרסום כתבה לצורך קידום אורגני בגוגל היא הדרך הקלה, המהירה והאפקטיבית ביותר לקבלת תוצאות.

בכל פעם שמישהו מבצע חיפוש בגוגל, מנוע החיפוש מציג לגולש את התוצאה הרלוונטית ביותר, העדכנית וזו שבאופן סטטיסטי עניינה הכי הרבה את הקוראים שנכנסו אליה.

דירוג אתר אינטרנט במנוע החיפוש גוגל

המיקום של האתר שלנו בגוגל הוא מאוד משמעותי ויכול לשנות את הרווחים שלנו בעסק. המטרה – להגיע לעמוד הראשון בגוגל, ככל שנהיה יותר גבוהים בעמוד הראשון כך גם כמות הפניות שנקבל תהיה יותר גבוהה.

חיפוש מילות מפתח

בכל יום מתבצעים בגוגל מאות מיליוני חיפושים של מילות מפתח שונות ברחבי העולם. התחרות על כל מילת מפתח היא עצומה. יש מילות מפתח עם נפח חיפושים גדול ויש פחות. כל אחד והפופולריות של התחום בו הוא עוסק. מה שבטוח כל בעל עסק רוצה להיות שם ובמקום כזה שיביא לו לקוחות באופן קבוע.

קידום אורגני בגוגל באמצעות פרסום כתבת תוכן
קידום אורגני בגוגל. קרדיט: pixabay

 

האלגוריתם של גוגל

לגוגל יש אלגוריתם מסובך מאוד. סביר להניח שלא תמצאו אף אחד שיוכל להגיד לכם במדויק מה היא אותה נוסחה. זאת שמאפשרת לגוגל להציג לגולש את תוצאת החיפוש הכי רלוונטית. אך מה שבטוח יש היגיון!

בסופו של דבר יש מיליארדי אתרי אינטרנט בעולם. (בשנת 2018 עמד מספר אתרי האינטרנט בעולם על מעל 1.24), ולכל חיפוש אינספור התאמות. אז איך מנוע החיפוש, באמת יכול להציג את התוצאה הטובה ביותר למה שאנו מחפשים?

על כן כפי שאמרנו, תוצאת החיפוש תמיד תהיה קרובה למילות המפתח שהקלדנו בחלון החיפוש. אך זה אינו הפרמטר היחיד. על התוצאה להיות מעודכנת כמה שיותר וכל מי שנכנס אליה באמת שהה בה פרק זמן ארוך מספיק המעיד על הרלוונטיות של התוכן.

שיעור נטישה

בעולם האינטרנט יש מושג שנקרא "Bounce rate" – משמעותו שיעור נטישה. כלומר כמה זמן בממוצע נשאר כל גולש באותו העמוד לפני שהוא נטש.

נתון זה מחזק בגוגל את ההערכה כי הפופולריות והרלוונטיות של התוכן תלויה בפרק הזמן ששהה הגולש בכתבה. כלומר, ככל שאחוז הנטישה גבוהה כך התוכן פחות מעניין ורלוונטי לתוצאת החיפוש.

פופולריות ורלוונטיות

בנוסף, גוגל מדרג את אתרי האינטרנט על פי אמינותם, תדירות העדכונים והפופולריות שלהם. לצורך העניין אתרי ממשלה או מוסדות רשמיים מקבלים בגוגל דירוג גבוה. כמו כן גם אתרי חדשות גדולים שמרעננים את התוכן כל יום.

אתרים כאלה שמפנים לאתרים אחרים, מחזקים באופן משמעותי את הדירוג של אותו אתר. כתוצאה מכך משפרים אך את מיקומו ברשת החיפוש.

ללא ספק ניתן להגיד בפה מלא כי פרסום כתבה היא אחת הדרכים הטובה ביותר לקדם אתר.

כתבת תוכן – קידום אורגני

עם זאת חשוב לזכור כי עבודת הקידום אינה קסם ומדובר בתהליך ממושך המצריך ידע בתחום, התמדה והמון סבלנות.

כל מקדם אתרים טוב יגיד לכם כי מה שתעשו היום יביא לכם תוצאה בעוד מספר שבועות / חודשים – זה לא משהו שניתן לבדיקה מהרגע להרגע – הסורקים של גוגל, למרבה הצער, לא עובדים אצלנו.

ניתן לראות דוגמאות של כתבות תוכן במדור צרכנות.

עכשיו במבצע חסר תקדים ולרגל השקת האתר החדש, כל בעל עסק שיפרסם אצלנו כתבת תוכן בתשלום יקבל – כרטיס ביקור דיגיטלי פרמיום למשך חצי שנה – במתנה!

Back to top button
חדשות מבזק לייב לוגו - מבזקים - עדכונים - דיווחים מהארץ ומהעולם

מחירון פרסום כתבת תוכן

*המחירים לפני מע"מ