לפתוח דלת לעולם התקשורת – לצבור ניסיון בכתיבה ולהתפרסם

אם הגעתם לעמוד הזה כנראה שגם אתם נדבקתם בחיידק התקשורת. עולם מעניין ומאתגר שרק מי שבאמת אוהב אותו, מבין למה הוא ממכר כל כך ומושך אליו אנשים רבים. בעולם התקשורת, מעבר לחשיפה העצומה שהופכת אדם אנונימי למפורסם ובהמשך אף למותג – מוביל דעת קהל, תוכלו לבטא את עצמכם באופן רחב, בפשטות ו"לגעת" בזמן קצר באנשים רבים.

הלכתם למכללה לתקשורת והתחלתם ללמוד את המקצוע, התאהבתם בזה עוד יותר ואתם כבר מחכים לפרוץ החוצה ולהסתער על העולם… ואז זה קורה! כמה שלא ציפיתם לזה וכמה שזה מאכזב. אתם מגלים שהעולם לא ממש חיכה לכם. בכל ראיון עבודה, בעיתונות הכתובה, ברדיו, באתרי החדשות באינטרנט וגם בטלוויזיה, כולם רוצים לשמוע על הניסיון שלכם וגם ישמחו לראות איזה תיק עבודות קטן…. אבל רק סיימתם ללמוד…. תנו הזדמנות, תנו לנסות… אבל כמובן שהדלתות לא נפתחות במהרה ותמיד יעדיפו כאלה שמגיעים עם ניסיון וכאלה שימליצו עליהם. ובנקודה הזאת אנחנו נכנסים לתמונה.

באתר חדשות מבזק לייב – MivzakLive גולשים בכל יום עשרות אלפי בני אדם מהארץ וגם מרחבי העולם. האתר עוסק בתחומים רבים ומגוונים שמעסיקים את כולנו ביומיום – פוליטיקה, משפט, פלילים, כלכלה, תאונות דרכים, תאונות עבודה, צבא וביטחון, תרבות, פנאי ובידור, צרכנות ועוד.

מתוך האהבה לעולם התקשורת והרצון הטוב לסייע לקולגות בתחום, כשמנגד הרצון לספק לגולשים שלנו תוכן מעניין ומקצועי, נולד הרעיון לתת במה למתחילים על מנת שיצברו ניסיון בתחום, יתפרסמו ואף יבנו לעצמם "תיק עבודות" אותו יוכלו להציג בעתיד כשיחליטו להתקדם הלאה. חשוב לציין כי הכתיבה באתר תתבצע ישירות על ידכם ותחת שמכם.

על מנת שנוכל לאפשר לכם להצטרף לצוות הכותבים הקבועים באתר עליכם לעמוד במספר קריטריונים:

  1. כתיבה בעברית רהוטה – ללא שגיאות כתיב

  2. הקלדה מהירה וידע טכני קל (תינתן הדרכה)

  3. ראש גדול ופתוח עם רצון ללמוד ולהתפתח

  4. זמן פנוי וקבוע

  5. נכונות להתחייבות

  • יתרון לדוברי שפות זרות

עונים על כל הקריטריונים? השאירו את הפרטים שלכם וניצור אתכם קשר.
(חשוב לנו לציין כי לא כל בקשה מתקבלת ומספר הכותבים באתר מוגבל)

Back to top button