חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

חגגה יום הולדת 30 ובדרך חזרה נהרגה בתאונת דרכים

הותר לפרסום כי אחת מבין שלושת ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה לפנות בוקר (שלישי) בכביש, בין יבנה למחלף חולות היא רוקסנה ארונוב בת ה-30, תושבת אשדוד. הלווייתה נערכה היום בשעה 14:30 בבית העלמין בעירה ורבים הגיעו ללוותה בדרכה האחרונה.

נהרגה בתאונה לאחר שחזרה מחגיגת יום הולדתה. רוקסנה ארונוב

רוקסנה הייתה יחד עם בעלה בדרך חזרה לביתם מחגיגת יום ההולדת שלה ה-30. במהלך הנסיעה ככל הנראה תאונה קלה בין הרכב שלהם לרכב אחר אילצה אותם ואת נוסעי הרכב השני לעמוד בשולי הכביש ולצאת מהרכבים, משאית שחלפה בכביש כנראה שלא הבחינה בהם והתנגשה בהם בעוצמה. בתאונה נהרגה רוקסנה ושני צעירים נוספים, בעלה הטרי של רוקסנה נפצע קשה מאוד ופצוע נוסף בשנות ה-20 נפצע אף הוא באורח קשה, שניהם מאושפזים בבית החולים שיבא בתל השומר.

נהג המשאית הפוגעת, כבן 30 תושב אזור השפלה שנפצע קל בתאונה, נעצר על ידי המשטרה ויובא מחר לדיון בהארכת מעצרו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אתמול חגגה את יום הולדתה האחרון.

חובש בכיר על אופנוע מד"א רן מנוסיס סיפר: "כשהגעתי למקום המראה היה מזעזע, ראיתי שני כלי רכב פרטיים בשולי הכביש ובמרחק של כ 50 מטר עמדה משאית עם פגיעות מעיכה מקדימה, על הכביש שכבו 5 צעירים מחוסרי הכרה, צוותים גדולים שלנו הגיעו למקום והתחלנו לטפל בנפגעים".

פאראמדיק מד"א יוסף איסמעיל סיפר: "2 מהצעירים ששכבו על הכביש וצעירה שנלכדה מתחת למשאית היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, הם סבלו מפגיעה רב מערכתית קשה, לאחר בדיקה רפואית נאלצנו לקבוע את מותם במקום. הענקנו טיפול רפואי מציל חיים לשני צעירים שהיו גם הם עם פגיעה רב מערכתית ופינינו אותם תוך טיפול לבית החולים כשהם מורדמים ומונשמים ומצבם מוגדר קשה מאוד. נהג המשאית גבר כבן 30 שנפצע קל קיבל טיפול במקום ונוסעת מאחד הרכבים פונתה עם התקף חרדה".

סנ"צ חי מזרחי קצין את"ן מחוז מרכז סיפר בזירת התאונה על שאירע, צילום: דוברות המשטרה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
Back to top button