מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: קב"ט מוסדות חינוך החזיק והפיץ תמונות וסרטוני מין של קטינים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד חגי שפרינג, תושב העיר בן 56, בגין החזקת פרסום תועבה ופרסום חומר תועבה.

מעובדות כתב האישום עולה כי שפרינג המשמש כקב"ט מוסדות חינוך בעיריית ראשל"צ, החזיק בביתו, על גבי מחשב נייח ועל גבי דיסק קשיח נשלף, כ-1981 סרטונים וכ-30,326 תמונות ובהם תוכן פדופילי. כמו כן, החזיק בטלפון נייד ובו תמונות בעלות תוכן פדופילי. בסרטונים ובתמונות נצפים, בין היתר, קטינים וקטינות בעירום ומקיימים יחסי מין. שמות קבצי הסרטונים והתמונות אותן החזיק כוללים, בין השאר, את גילאי הקטינים והקטינות, את טיב האינטראקציה המינית ואת מוצאם של הקטינים והקטינות. בנוסף, חלק מהקבצים מכילים את הביטוי pedo, דבר המצביע על כך שהקבצים מכילים תוכן פדופילי. את התמונות והסרטונים הוריד הנאשם למחשבו, בין השאר, באמצעות תוכנת שיתוף קבצים.

עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך שנת 2017, העביר הנאשם באמצעות תוכנת שיתוף קבצים לאחרים, שזהותם אינם ידועה, סרטונים ותמונות בעלות תוכן פדופילי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשה כתב עו"ד אלירן אשכנזי כי: "עד ליום מעצרו, 1.8.17, שימש המשיב כקב"ט מוסדות חינוך של עיריית ראשל"צ. במסגרת עבודתו ומכוח תפקידו למשיב הייתה קיימת גישה יומיומית לקטינים וקטינות, כאשר שילוב גישה זו יחד עם התוכן הפדופילי הרב אשר נמצא בביתו של המשיב מצביע על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו."

אילוסטרציה
Back to top button