מבזקיםרצועת עזה

דובר גדודי אל-קודס לישראל : "היזהרו לבל תפקע סבלנותנו"

דובר גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של תנועת הג'יהאד האסלאמי, אבו חמזה הזהיר היום (שבת) את ישראל לבל תפקע סבלנותם והדגיש כי "לוחמי הארגון ערוכים ומוכנים להגן על האינטרסים של העם הפלסטיני ולעצור את ההתקפות של ישראל על אדמתנו".

אבו חמזה הסביר כי "ירי הרקטות בסיבוב האחרון פגע בעומק העורף הישראלי והכניס יותר משני מיליון ישראליים אל מתחת לקו האש. אנו מחויבים לעם שלנו ונחושים להגן עם העם שלנו. נתאחד ונתאגד כדי להשיג את עצמאותנו. אנו דבקים בהתנגדות המזוינת כדי להגן על אדמתנו ועל המקומות שלנו ולשחרר את אסירנו מבתי הסוהר בישראל. העם שלנו לא יתייאש ויש לנו תקווה שנחזור אל מולדתו" אמר אבו חמזה.

אבו חמזה, דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי

עוד ציין כי "כל הניסיונות של ישראל לפרק אותנו מנשקינו לא יצלחו ויהיו כישלון, לא נניח את נשקנו עד לשחרור מלא של כל פלסטין". חמזה קרא לרשות הפלסטינית לפעול בכל הכוח בגדה המערבית הכבושה ולהפסיק את התאום הביטחוני עם "האויב הציוני" כלשונו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתחילת נאומו ברך חמזה את העם הפלסטיני וציין כי הוא מעריך את החוסן של עמו ונאמנותו להתנגדות "נמשיך בעמידתנו האיתנה עד לגאולה הקרבה. העם שלנו ימשיך במאבק כנגד היהירות של העם הציוני".

את הנאום נשא אבו חמזה לציון יום השנה השלישי למבצע "צוק איתן" אשר הגדיר אותו כאחד מהקרבות החשובים של ההיסטוריה הפלסטינית.

Back to top button