מבזקיםתנועה ותחבורה

אשקלון: מיוחד לחודשי הקיץ, קו אוטובוס ישיר מהעיר לחוף בר כוכבא

החל מיום ראשון (02.07.17) תחל להפעיל חברת 'דן בדרום' קו אוטובוס ישיר מהשכונות בעיר אשקלון לחוף בר כוכבא ובחזרה.

הקו, שיפעל תחת המספר 9, יחל את מסלולו בשכונת גבעת ציון, דרך שכונת שמשון וחוף דלילה, ויסיים בחוף בר כוכבא, בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 06:30-17:30, כל שעה עגולה ובימי שישי, בין השעות 06:30-14:30, כל שעה עגולה.

בכיוון הנגדי יעבור הקו מחוף בר כוכבא לגבעת ציון בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:30-19:30, כל שעה עגולה ובימי שישי, בין השעות 08:30-16:30, כל שעה עגולה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "אני שמח שעלה בידינו להפעיל בעונת הקיץ את הקו המיוחד עבור תושבי העיר שיוכלו להגיע ביתר קלות ונוחות לחופי העיר ולבלות שם. אני רוצה להודות לסגן ראש העיר, יורם שפר, שפועל מול חברת 'דן בדרום' ללא לאות על מנת להעצים את חוויית השימוש בתחבורה הציבורית במשך כל ימות השנה ובמטרה להוסיף קווי אוטובוס חדשים שיגיעו לכל נקודה בעיר".
סגן ראש העיר, יורם שפר: "כמדיניות עירונית ומחויבות לעיר שפועלת לאיכות סביבה ואיכות חיים קווי התחבורה הציבורית הינם צורך לשימוש חיוני ונגישות גבוהה לתושבים והפחתת השימוש ברכב פרטי. כמוביל לשיפור התחבורה הציבורית בעיר אני פועל רבות לעיבוי קווי האוטובוס בכל רחבי העיר. עונת הרחצה וחופי הרחצה שלנו מהווים מוקד בילוי מרכזי לתושבי העיר ולכן היה הכרח בתגבור הקווים משמעותית".

Back to top button