חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

ליברמן:"גם היום כולנו חייבים לאלי כהן נתח משמעותי מביטחוננו"

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר הערב (שלישי) בטקס לזכרו של מרגל המוסד אלי כהן, "גם היום כולנו חייבים לאלי כהן נתח משמעותי מביטחוננו. לא ויתרנו על המאמצים להביאו לקבורה בישראל. מדי יום ביומו ישנם מי שקמים כל בוקר חושבים ופועלים להשבתו של אלי כהן"

"שמו של אלי כהן הגיע לַמרחקים, ועד היום – חמישים ושתיים שנים אחרי שהועלה לַגרדום – הוא נחשב, לא רק אצלנו אלא בַּעולם כולו, לאֶחד מִסוכני הביון הגדולים של כל הזמנים. המידע האיכותי הרב שהֶעֱביר היה בעל עֶרֶך משמעותי מאוד לִבְנִיית מפת המודיעין וְלַהֲבנת הכוחות העומדים מולנו. גם היום, במבט לאחור, אפשר לשבח את תרומתו הייחודית והמכרעת לְבִניין תמונת המודיעין הנכונה והמדויקת.

"גם חמישים וּשתיים שנים אחרי מותו מרחף צילו על פניהם של אויבי ישראל, שיודעים כמה אנחנו – בַּעבודה מעמיקה וִיצירתית מאוד של מערך המודיעין כולו – שומעים ורואים וּמוּכנים לַעמוֹד מול האיומים נגדנו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בפירוש, כולנו חייבים לאלי – גם היום – נתח משמעותי מביטחוננו.

"מדינת ישראל, עם ישראל וממשלת ישראל לא ויתרו על המאמצים להביא את אלי לקבורה בישראל. מידי יום ביומו ישנם מי שקמים כל בוקר חושבים ופועלים להשבתו של אלי ושל כל חיילנו הנעדרים והאזרחים הנמצאים בשבי האויב.

"לאורך כל השנים מהיום בו הועלה אלי לגרדום ועד היום, פועלים במוסד ובמשרד הביטחון בשיתוף פעולה מלא עם בני המשפחה. אני רוצה לחזק אתכם היום ולומר לכם לא לאבד תקווה. אני מאמין שיום יבוא שבו נביא את אלי לִמנוחַת עולָמים בְּישראל".

תמונת ארכיון
Back to top button